martes, 6 de marzo de 2012

CONCLUSIONS SOBRE L'AVALUACIÓ INICIAL...



Les meves primeres impressions sobre aquesta assignatura son bones, tot i que considero que tinc moltes coses a treballar per tal de poder desenvolupar-me amb més força i amb més certesa en el món de les noves tecnologies.
Sempre m’ha agradat molt aquest tema però potser l’he tingut una mica de “respecte”, i considero que ara per ara és un tema molt important i que l’hem de tractar força. Segons el meu punt de vista, en el nostre treball, les noves tecnologies i sobretot la tecnologia educativa ara per ara son fonamentals i permeten avançar de manera diferent i mes amena.

3 comentarios:

  1. Cristina no penses que encara falta molta feina per fer? sí, són fonamentals però cal molta inversió en tecnologia en educació i formació al professorat en la meva opinió, tú que en penses?

    ResponderEliminar
  2. Evidentment, falta molta inversió per tal de que el món de l'educació treballa solament utilitzant tecnologies, però si que és ben cert, que actualment (tot i estar en moments de crisi), la tecnologia a avançant molt i per tan i a la vegada la tecnologia educativa també.

    ResponderEliminar